B--G00A1 - 206 SILNIK DW8

DEMONTAŻ/MONTAŻ PASEK NAPĘDU OSPRZĘTU

1 - OPRZYRZĄDOWANIE SPECJALNE

SILNIK DW8


[1] Dźwignia naprężeniowa (-).0188-J2 .

[2] Trzpień do blokowania rolki dynamicznej (-).0188-G .

2 - CHARAKTERYSTYKA DYNAMICZNEGO NAPINACZA


A : Dynamiczna rolka napinająca .

B : Wspornik alternatora .

C : Napinacz dynamiczny .

SILNIK DW8

Dokręcić :

3 - DEMONTAŻ

Zdemontować przednie prawe koło .

Odsunąć przednią prawą osłonę przeciwbłotną .

SILNIK DW8


Poluzować mocowanie (5) .

SILNIK DW8

Za pomocą przyrządu (4) manewrować rolką napinającą [1] aż do umieszczenia trzpienia [2] w otworze (D) oraz wspornika alternatora .

UWAGA : w przypadku braku paska, manewrować rolką napinającą przy pomocy kwadratu (E) (1/2 cala) aż do założenia trzpienia [2] .

Zdemontować pasek .

KONIECZNIE : sprawdzić, czy rolka (4) jak również rolka (7) obracają się swobodnie (brak luzu i zakleszczeń) .

4 - MONTAŻ

SILNIK DW8


Zamontować pasek .

KONIECZNIE : czuwać nad prawidłowym ułożeniem paska we wgłębieniach poszczególnych kół pasowych .

SILNIK DW8

Przemieszczać na rolkę napinającą (4), przy pomocy przyrządu [1], w kierunku ruchu wskazówek zegara, aby wyciągnąć przyrząd [2] z otworu na trzpień unieruchamiający (D) .

Nie zmieniając tego położenia dokręcić mocowanie (5) na 5 danm .

Zdemontować przyrząd [1] .

Wykonać 4 obrotów silnika .

Sprawdzić odpowiedniość otworu na trzpień unieruchamiający (D) :

Kontynuować operacje montażu w kolejności odwrotnej do czynności demontażowych .

Dokręcić śruby kół na 8 danm .