B1BG05K1 - 206 SILNIK EW10J4

DEMONTAŻ/MONTAŻ ZESPÓŁ NAPĘDOWY

1 - OPRZYRZĄDOWANIE SPECJALNE


[1] Wieszak silnika (-).0102-D .

[2] Łańcuch do podnoszenia (-).0102-M .


[3] Dźwignia wypinająca przegub kulisty zwrotnicy (-).0622 .


[4] Korki do montażu uszczelniaczy półosi na wylocie mostu (-).0317-T / (-).0317-U .


[5] Przewód z końcówką dla zaworu SHRADER (-).0141-T1 .


[6] Przyrząd do wypinania przegubów 10 : (-).0216-G1 .

[7] Przyrząd do wypinania przegubów 13 : (-).0216-G2 .

2 - DEMONTAŻ

Spuścić płyn z :

Zdemontować półosie .


Zdemontować łącznik reakcyjny (1) .


Wyjąć z zacisków i odsunąć przewody układu wspomagania kierownicy dochodzące do silnika .

Odłączyć :

ZDEMONTOWAĆ PASEK NAPĘDU OSPRZĘTU .

KLIMATYZACJA

Odłączyć złącze sprężarki .


Zdemontować śruby mocujące (3) .

Nie rozłączając przewodów, odsunąć i zamocować sprężarkę klimatyzacji .

UWAGA : uważać aby nie zginać przewodów czynnika chłodniczego (ryzyko zniszczenia) .


WSZYSTKIE TYPY

Rozłączyć złącze (4) .

Wyjąć z zacisków wiązkę (5) .

Zdemontować linkę sprzęgła .

Zdjąć opaskę dolnego przewodu elastycznego chłodnicy .

Zdemontować filtr powietrza oraz złącze wlotu powietrza .


Zdemontować :

Odsunąć pompę układu wspomagania kierownicy nie otwierając obiegu .


Zdemontować śrubę (8) .

Wyjąć z zacisków przewód układu wspomagania kierownicy (9) .


Obniżyć ciśnienie benzyny podłączając końcówkę przyrządu [5] do zaworu SHRADER (10); zlać benzynę do zbiornika .

Rozłączyć, wyjąć z zacisków i odsunąć :

Zdemontować kolektor dolotowy .

Odsunąć : Kalkulator wtrysku .

Zdemontować :

Rozłączyć :

Zdemontować : Rolka napinająca paska osprzętu .


Zdemontować :

Poluzować śruby (15) nie demontując ich .

Zdemontować alternator .


Zdemontować czujnik ciśnienia oleju (16) .

Założyć przyrząd do podnoszenia [1]-[2] na dŒwignię naciągową oplotu silnika .


Zdemontować :


Zdemontować :

3 - MONTAŻ


Zamontować :

Dokręcić :


Zamontować :

Dokręcić :


Zamontować :

Dokręcić :

Zamontować : Układ wydechowy .


Zamontować pompę zachowując kolejność nakładania części .

Dokręcić w kolejności :


Zamontować czujnik ciśnienia oleju (16) .

Dokręcić manometryczny wyłącznik oleju na 3 danm .


Zamontować :

Dokręcić w kolejności :

Zamontować : Kolektor dolotowy .

Dokręcić :

Kontynuować operacje montażu w kolejności odwrotnej do czynności demontażowych .

Napełnić :

Dokręcić koła na 8,5 danm .

Dokręcić nakrętki półosi na 32,5 danm .

NAPEŁNIĆ I ODPOWIETRZYĆ OBIEG CHŁODZENIA .

Wykonać inicjację poszczególnych kalkulatorów .