B1CB1WK1 - 206 SILNIK TU5JP SILNIK TU1JP SILNIK TU3JP

CHARAKTERYSTYKA - IDENTYFIKACJA TŁOKI - PIERŚCIENIE

1 - TŁOKI


Oznaczenie (A) : R1 Dla tłoków wymiar naprawczy .

Oznaczenie (B) : Oznakowanie skierowane w stronę rozrządu .

Oznaczenie (C) : Identyfikacja tłoków .

Oznaczenie (D) : Oznakowanie klasy dla dopasowania z tuleją (3 klasy) .

UWAGA : tłoki dostarczane są wraz z osią; ponieważ obydwa elementy są odpowiednio dopasowane, nie mieszać tłoków i osi .

silniki
-
pierwsza generacja
numer silnika TU9 TU1 TU2 - TU3
(z wyjątkiem TU3F - TU3J2)
wymiar (mm) silniki : blok silnika z aluminium
E
klasa A
69,94 do 69,95 71,94 do 71,95 74,95 do 74,96
E
klasa B
69,95 do 69,96 71,95 do 71,96 74,96 do 74,97
E
klasa C
69,96 do 69,97 71,96 do 71,97 74,97 do 74,98
F 58 64,05 ń 0,15 64 ń 0,05
G 11 13 10

numer silnika TU3F - TU3J2 TU5
wymiar (mm) silniki : eliwny blok silnika
E nominalny 74,96 78,455
+ 0,015
+ 0
E naprawa 1 75,36 78,855
+ 0,015
+ 0
F 64 ń 0,05 57,5
G 11

silniki
-
druga generacja
numer silnika TU1/K TU1M+ TU1JP
wymiar (mm) silniki : blok silnika z aluminium
E
klasa A
71,95 do 71,959
E
klasa B
71,960 do 71,969
E
klasa C
71,970 do 71,980
F 47,5 ń 0,15
G 8
oznaczenie (C) 1Z 1X 1Y

numer silnika TU3JP/L3 TU3JP/K TU3JP/kategoria fiskalna L4
wymiar (mm) silniki : blok silnika z aluminium
E
klasa A
74,95 do 74,959
E
klasa B
74,960 do 74,969
E
klasa C
74,970 do 74,980
F 49,75 ń 0,15
G 8
oznaczenie (C) 3Y 3Z 3X

silniki
-
druga generacja
numer silnika TU5JP
wymiar (mm) -
E nominalny 78,455
+ 0,015
+ 0
E naprawa 1 78,855
+ 0,015
+ 0
F 57,5
G 11
oznaczenie (C) JP+

2 - PIERŚCIENIE


(1) Uszczelniający pierścień tłokowy (Nie ma wyróżnionego kierunku montażu) .

(2) Pierścień uszczelniający (Oznaczenie top w górę) .

(3) Pierścień tłokowy zgarniający (Nie ma wyróżnionego kierunku montażu) .

Silniki drugiej generacji posiadają nowe pierścienie (Z wyjątkiem TU5) :