B1DB1AK1 - 206 SILNIK TU5JP SILNIK TU1JP SILNIK TU3JP

IDENTYFIKACJA - CHARAKTERYSTYKA USZCZELKA PODŁGOWICOWA

1 - IDENTYFIKACJA


Oznaczenia od strony sprzęgła :

2 - CHARAKTERYSTYKA


numer silnika wycięcie 1 wycięcie 2 wycięcie 3 wycięcie 4
TU9 0 0 0 0
TU1
TU2.4
TU3
1 0 0 0
TU1JP 0 1 0 0
TU2J2 1 1 0 1
TU3JP 0 0 0 1
TU3F 1 0 1 0
TU3J2 1 0 1 1
TU5J2
TU5JP
pierwsza generacja
1 0 0 1
TU5JP
druga generacja
0 1 1 0

(R) = Wcięcie na uszczelkach : Nadwymiar "naprawa" .

SILNIK TU3JP

Uszczelki głowicy są różne w silnikach pierwszej i drugiej generacji .

Uszczelki silników drugiej generacji mogą być montowane w silniku pierwszej generacji .

SILNIK TU5JP

Istnieje 2 typów uszczelek głowicy :

UWAGA : metalową uszczelkę należy wymienić na taką samą .

Uszczelkę włóknistą można zastąpić uszczelką jednego lub drugiego typu .

grubość uszczelki z wyjątkiem TU5 silnik TU5
wymiar nominalny 1.20 1.50
nadwymiar "naprawa" 1.40 1.70