B1DB1AK1 - 206 SILNIK TU5JP SILNIK TU1JP SILNIK TU3JP
IDENTYFIKACJA - CHARAKTERYSTYKA USZCZELKA PODŁGOWICOWA
1 - IDENTYFIKACJA
Oznaczenia od strony sprzęgła :
2 - CHARAKTERYSTYKA
numer silnika | wycięcie 1 | wycięcie 2 | wycięcie 3 | wycięcie 4 |
---|---|---|---|---|
TU9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TU1 TU2.4 TU3 |
1 | 0 | 0 | 0 |
TU1JP | 0 | 1 | 0 | 0 |
TU2J2 | 1 | 1 | 0 | 1 |
TU3JP | 0 | 0 | 0 | 1 |
TU3F | 1 | 0 | 1 | 0 |
TU3J2 | 1 | 0 | 1 | 1 |
TU5J2 TU5JP pierwsza generacja |
1 | 0 | 0 | 1 |
TU5JP druga generacja |
0 | 1 | 1 | 0 |
(R) = Wcięcie na uszczelkach : Nadwymiar "naprawa" .
SILNIK TU3JP
Uszczelki głowicy są różne w silnikach pierwszej i drugiej generacji .
Uszczelki silników drugiej generacji mogą być montowane w silniku pierwszej generacji .
SILNIK TU5JP
Istnieje 2 typów uszczelek głowicy :
UWAGA : metalową uszczelkę należy wymienić na taką samą .
Uszczelkę włóknistą można zastąpić uszczelką jednego lub drugiego typu .
grubość uszczelki | z wyjątkiem TU5 | silnik TU5 |
---|---|---|
wymiar nominalny | 1.20 | 1.50 |
nadwymiar "naprawa" | 1.40 | 1.70 |