B1DB2MK1 - 206 SILNIK TU5JP SILNIK TU1JP SILNIK TU3JP

CHARAKTERYSTYKA ZAWORY

1 - SILNIKI - PIERWSZA GENERACJA


A (mm) B (mm) C (mm)
numer silnika Adm Ech Adm Ech Adm Ech
TU9 34,8 27,9 120° 90° 6,98
+ 0
- 0,015
6,96
+ 0
- 0,015
TU2.4 39,3 31,2 90° 90° 7,97
+ 0
- 0,015
7,96
+ 0
- 0,015
TU2J2 39,5 31,4 120° 90° 6,97
+ 0
- 0,015
6,97
+ 0
- 0,015
TU1
TU3
z wyjątkiem TU3J2
36,8 29,4 120° 90° 6,98
+ 0
- 0,015
6,96
+ 0
- 0,015
TU3J2
TU5
39,5 31,4 120° 90° 6,97
+ 0
- 0,015
6,97
+ 0
- 0,015
Adm : ssanie
Ech : wydech

2 - SILNIKI - DRUGA GENERACJA

A (mm) B (mm) D (mm)
numer silnika Adm Ech Adm Ech Adm Ech
TU1
TU3JP
36,7
ń 0,1
29,4 90° 90° 6,98
+ 0
- 0,015
6,96
+ 0
- 0,015
TU5JP 39,35 31,4 90° 90° 6,963
ń 0,007
6,97
+ 0
- 0,015
Adm : ssanie
Ech : wydech

D (mm) E (mm)
numer silnika Adm Ech Adm Ech
TU1
TU3JP
30 30,5 112,76 112,56
TU5JP 31,8 34,5 111,5 111,5
Adm : ssanie
Ech : wydech


Jedynie zawory ssania przeszły modyfikację kąta (B), który zmienił się z 120 ° na 90 °; są one oznaczone w (F) za pomocą okrągłego odcisku o średnicy 4 mm .