B1DB2PK1 - 206 SILNIK TU5JP SILNIK TU1JP SILNIK TU3JP

CHARAKTERYSTYKA PROWADNICE ZAWORÓW


nominalny naprawa 1 naprawa 2
numer silnika A (mm)
+ 0.039
+ 0.028
B (mm)
ń 0.3
A (mm)
+ 0.039
+ 0.028
B (mm)
ń 0.3
A (mm)
+ 0.039
+ 0.028
B (mm)
ń 0.3
TU9 - TU1 - TU3
z wyjątkiem TU3J2
(patrz nota)
13.02 47.5 13.29 47.5 13.59 47.5
TU9 - TU1 - TU3
z wyjątkiem TU3J2
(patrz nota)
48.5 48.5 48.5
TU3J2
TU2
TU5
48.5 48.5 48.5

UWAGA : standardyzacja prowadnic zaworów TU w pozostałych silnikach benzyna spowodowała zmianę położenia prowadnicy w głowicy .

1 - OBRÓBKA W GŁOWICY


nominalny naprawa 1 naprawa 2
numer silnika C (mm) C (mm) C (mm)
TU
wszystkie typy
12,965+ 0.032 -0 13,195+ 0.032 -0 13,495+ 0.032 -0

2 - ZAMONTOWANE PROWADNICE ZAWORÓW


D (mm) + 0.022 + 0 E (mm) ń
silnik Adm/Ech Adm Ech
TU9 - TU1
TU3 z wyjątkiem TU3J2
(patrz nota)
7 14,57 14,07
TU9 - TU1
TU3 z wyjątkiem TU3J2
(patrz nota)
7 14,07 13,07
TU3J2
TU2J2 - TU5
7 16,15 15,15
TU2.4 8 15,17 13,67
Adm : ssanie
Ech : wydech

UWAGA : standardyzacja prowadnic zaworów (E) w stosunku do pozostałych silników benzyna spowodowała zmianę położenia prowadnicy w głowicy .