B1DT07K1 - 206 SILNIK TU DAM OD : 854788

MODYFIKACJA MONTAŻU KOŁA PASOWEGO WAŁKA ROZRZĄDU (NOWE MOMENTY DOKRĘCANIA)

1 - STARY MONTAŻ

SilnikiTU9JP / TU1JP / TU3JP / TU5JP / TU5J4 .


(1) Śruba M11 X 150 L42 .

(2) Okrągła podkładka .

(3) Koło zębate wałka rozrządu .

(4) Wałek rozrządu .

Moment dokręcania : 8 danm .

Silnik TUD5 .


(5) Śruba M11 X 150 L45 .

(6) Okrągła podkładka .

(7) Piasta koła zębatego wałka rozrządu .

(8) Wałek rozrządu .

Moment dokręcania : 8 danm .

1 - 1 - NOWY MONTAŻ

Silniki TU9M / TU1JP / TU3JP / TU5JP / TU5J4 .


(9) Śruba M10 X 150 L 35 .

(9a) Podkładka, nie ulegająca zagubieniu .

(10) Koło zębate wałka rozrządu .

(11) Wałek rozrządu .

KONIECZNIE : przestrzegać nowego momentu dokręcania : 4,5 danm .

Silnik TUD5 .


(12) Śruba M11 X 150 L45 .

(13) Koło zębate wałka rozrządu .

(14) Wałek rozrządu .

KONIECZNIE : przestrzegać nowego momentu dokręcania : 4 danm + 20° .

2 - ZAMIENNOŚĆ

Dpr (dyrekcja części zamiennych) dostarcza wyłącznie nowe części ; Podczas wymiany starego wałka rozrządu, użyć odpowiedniej śruby .