B1FI01V1 - 206 SILNIK TU SILNIK EW/DW

OPRÓŻNIANE POPRZEZ ODSYSANIE SILNIK

W następstwie niedawno wprowadzonych modyfikacji w silnikach benzynowych i wysokoprężnych, istnieje możliwość usuwania oleju przez odsysanie (bez drenu) .

Opróżnienie odbywa się za pośrednictwem prowadnicy wskaźnika poziomu oleju, zanurzonej w misce .

Końcówka prowadnicy wskaźnika poziomu oleju jest rozszerzona, umożliwiając podłączenie do urządzenia do opróżniania przez odsysanie (2 średnic: 14 i 16 mm w zależności od silników) .

UWAGA : nie ma możliwości wykonania tego rodzaju opróżnienia w silnikach nie przystosowanych do tego; czasami, z powodu kształtu dna miski, ilość pozostałego oleju jest zbyt duża (około 1 litra) .

1 - LISTA SILNIKÓW Z MOŻLIWOŚCIĄ OPRÓŻNIENIA PRZEZ ODSYSANIE

numer silnika pojazdy końcówek (mm)
TU9 - TU1 - TU3 106 - 206 - 306
PARTNER
14
TU5J4 106 14
TU5JP4 306 - 406 14
TUD5 106 16
XU7JB 406 14
XU7JP4 306 - 406 14
XU10J4R 306 - 406 - 605 - 806 14
XU10J4RS 306 S16 14
DJ BOXER 16
DK 605 16
ES9J4 406 - 605 14
ES9J4S 406 - 607 14
EW7 406 14
EW10 206 - 406 - 607
806 - EXPERT
14
EW12 406 - 607 14
DW8 206 - 306
PARTNER - EXPERT
14
DW10 206 - 306 - 406 - 607
806 - PARTNER - EXPERT
14
DW12 406 - 607 14

2 - MATERIAŁ ZATWIERDZONY

Do chwili obecnej, 2 typów urządzeń posiada symbole :