B2FG09K1 - 206 SKRZYNIA BIEGÓW MA
DEMONTAŻ/MONTAŻ PÓŁOSIE
1 - PRZYRZĄDY
Luzy 2 prętów podtrzymujących sprężyny (-).0918-Z .
2 - DEMONTAŻ
Używać mostu podnośnika z dwiema kolumnami (Aby ułatwić operację) .
UMIEŚCIĆ PRĘTY PODTRZYMUJĄCE SPRĘŻYNY [1] .
Zdemontować koła .
UNIEMOŻLIWIĆ OBRÓT PIASTY PRZY POMOCY PRZYRZĄDU [26] .
Demontować nakrętkę (1) .
Unieść pojazd .
SPUŚCIĆ OLEJ ZE SKRZYNI BIEGÓW .
Prawa półoś :
Przekręcić mocowania o 1/4 obrotu .
Zdemontować śrubę (4) .
ZDJĄĆ PRZEGUB KULISTY ZWROTNICY (Przy pomocy przyrządu [28]) .
Umieścić nakrętkę lub piastę (A) w celu unieruchomienia dolnego wahacza w dół .
Prawa półoś :
Lewa półoś :
Wyciągnąc półoś piasty .
Zdemontować półoś .
Prawa półoś :
Okleić taśmą by ochronić przylgnie uszczelniaczy na wylocie mechanizmu różnicowego (B) .
3 - MONTAŻ
Sprawdzić :
Naprawić (Jeżeli zachodzi konieczność) .
Oczyścić i posmarować wielofunkcyjnym smarem TOTAL 3945 rowki piasty i półosi od strony koła .
Prawa półoś :
Wymienić :
Odkleić taśmę samoprzylepną .
Zamontować półoś na mechanizmie różnicowym .
Prawa półoś :
Zamontować :
Zdemontować przyrząd [28] .
Wstępnie dokręcić nakrętkę łożyska (5) do 0.5 danm .
Dokręcić drugą nakrętkę łożyska (5) do 1 danm .
Zakończyć dokręcania pierwszej nakrętki do 1 danm .
Posmarować smarem do powierzchni typu MOLYKOTE D321R powierzchnię i gwinty nakrętki (1) .
Dokręcić nakrętkę (1) na 24.5 danm .
Przykręcić nakrętkę (1) przy pomocy narzędzia[35] .
Zamontować koła .
Moment dokręcania : 8.5 danm .