B2FG09K1 - 206 SKRZYNIA BIEGÓW MA

DEMONTAŻ/MONTAŻ PÓŁOSIE

1 - PRZYRZĄDY


Luzy 2 prętów podtrzymujących sprężyny (-).0918-Z .

2 - DEMONTAŻ

Używać mostu podnośnika z dwiema kolumnami (Aby ułatwić operację) .


UMIEŚCIĆ PRĘTY PODTRZYMUJĄCE SPRĘŻYNY [1] .

Zdemontować koła .


UNIEMOŻLIWIĆ OBRÓT PIASTY PRZY POMOCY PRZYRZĄDU [26] .

Demontować nakrętkę (1) .

Unieść pojazd .

SPUŚCIĆ OLEJ ZE SKRZYNI BIEGÓW .


Prawa półoś :

Przekręcić mocowania o 1/4 obrotu .


Zdemontować śrubę (4) .

ZDJĄĆ PRZEGUB KULISTY ZWROTNICY (Przy pomocy przyrządu [28]) .

Umieścić nakrętkę lub piastę (A) w celu unieruchomienia dolnego wahacza w dół .

Prawa półoś :

Lewa półoś :


Wyciągnąc półoś piasty .

Zdemontować półoś .


Prawa półoś :


Okleić taśmą by ochronić przylgnie uszczelniaczy na wylocie mechanizmu różnicowego (B) .

3 - MONTAŻ


Sprawdzić :

Naprawić (Jeżeli zachodzi konieczność) .

Oczyścić i posmarować wielofunkcyjnym smarem TOTAL 3945 rowki piasty i półosi od strony koła .

Prawa półoś :


Wymienić :

Odkleić taśmę samoprzylepną .

Zamontować półoś na mechanizmie różnicowym .


Prawa półoś :


Zamontować :

Zdemontować przyrząd [28] .


Wstępnie dokręcić nakrętkę łożyska (5) do 0.5 danm .

Dokręcić drugą nakrętkę łożyska (5) do 1 danm .

Zakończyć dokręcania pierwszej nakrętki do 1 danm .

NAPEŁNIĆ SKRZYNIĘ BIEGÓW .


Posmarować smarem do powierzchni typu MOLYKOTE D321R powierzchnię i gwinty nakrętki (1) .

Dokręcić nakrętkę (1) na 24.5 danm .

Przykręcić nakrętkę (1) przy pomocy narzędzia[35] .

Zamontować koła .

Moment dokręcania : 8.5 danm .