B3BG0CK1 - 206

DEMONTAŻ/MONTAŻ ELEMENT PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA

1 - OPRZYRZĄDOWANIE SPECJALNE


[1] Pręty podtrzymujące sprężyny (-).0918 Z .

[2] klucz do otwierania przegubów (-).0903 AE .


[3] Dźwignia do rozłączenia przegubu kulistego zwrotnicy (-).0622 .


[4] Ściągacz przegubu (-).0903 AF .

2 - DEMONTAŻ

UMIEŚCIĆ PRĘTY PODTRZYMUJĄCE SPRĘŻYNY .

Unieść i zablokować pojazd ze zwisającymi przednimi kołami .

Zdemontować koła .


Zdemontować :

Wypiąć przegub kulisty układu kierowniczego, przy pomocy ściągacza [4] .

Zdemontować :


Ściągnąć przegub wahacza zwrotnicy za pomocą przyrządu [3] uważając, aby nie uszkodzić mieszka przegubu łańcuchem przyrządu [3] .

Umieścić tuleję na (A) pomiędzy wahaczem a zawieszeniem aby zablokować wahacz w dolnym położeniu .

Zamontować element nośny aby wyciągnąć przegub kulisty zwrotnicy .

Odciągnąć zwrotnicę na bok .

Umieścić klucz [2] w otworze zwrotnicy .

Wykonać ćwierć obrotu, aby otworzyć zacisk .

UWAGA : klucz blokuje się automatycznie w położeniu otwarcia .

Odłączyć zwrotnicę od korpusu amortyzatora .


Zdemontować wahacz na zwrotnicy .

Połączyć zwrotnicę z zawieszeniem przy pomocy drutu aby uniknąć wyczepienia się półosi .

Zdemontować element nośny .

3 - MONTAŻ

Postępować w odwrotnej kolejności jak podczas demontażu .

Wymienić nakrętki nylstop na nowe .

Podczas montażu zwrotnicy na dolnym wahaczu .

Upewnić się, czy mieszek ochronny przegubu jest w dobrym stanie (przecięcie na mieszku lub brak opaski mocującej) .

Wyczyścić trzon przegubu, przesunąć mieszek z góry do dołu, aby odzyskał swoją elastyczność, ułożyć mieszek w położeniu maksymalnego rozciągnięcia .

Umieścić przegub dolnego wahacza w zwrotnicy pamiętając o osłonie przegubu, którą należy prawidłowo założyć (nastawnik .

Umieścić śruby przegubu kulistego wyposażonego w nową nakrętkę ; Dokręcanie na 4 danm .


KONIECZNIE : przestrzegać ustawienia amortyzatora względem zwrotnicy .

Występ (3) pozwala na ustawienie kątowo amortyzatora względem zwrotnicy umieszczając się w rowku (4) .

Występ (5) pełni rolę elementu oporowego .

Dokręcić :

Ustawić pojazd na kołach .

Dokręcić śruby kół na 8,5 danm .

Sprawdzić, czy mieszek przegubu styka się z osłoną oraz zwrotnicą; jeżeli tak nie jest, należy przesunąć mieszek, aby zapewnił on ściśniecie .

Zdemontować trzpienie podtrzymujące sprężynę .