B3EG0IK1 - 206 WSPOMAGANIE KIEROWNICY
DEMONTAŻ/MONTAŻ ZAWÓR ROZDZIELAJĄCY
1 - OPRZYRZĄDOWANIE SPECJALNE
[1] korki do montażu (-).0720-D .
[2] ściągacz bezwładnościowy (-).0316-A .
[3]Klucz sześciokątny 18 mm płaski .
2 - DEMONTAŻ
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
Zdemontować :
KONIECZNIE : aby zabezpieczyć układ wspomagania kierownicy przed zanieczyszczeniami, zatkać plastikowymi korkami dwa otwory zaworu rozdzielającego oraz dwa przewody układu kierowniczego .
WSZYSTKIE TYPY
Zdemontować przewody zasilające (1), (2) .
Zatkać otwory (3), (4) .
Plastikowa śruba popychacza :
Plastikowa śruba popychacza :
Zdemontować śruby mocujące (6) .
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
Dokręcić w imadle, wyposażonym w dwa uchwyty szczękowe :
WSZYSTKIE TYPY
Obrócić końcówkę zaworu aż do oporu na przekładni kierownicy :
Oznaczyć położenie osi końcówki zaworu (7a) względem korpusu (7b) oraz położenie przekładni kierownicy względem obudowy .
UWAGA : operacja uniemożliwi kierownicy ustawienie w linii .
Na odbojniku przekładni kierownicy kontynuować obracanie aż do ściągnięcia zaworu (7) z obudowy (Profil śrubowy koła zębatego spowoduje uniesienie zaworu) .
Zdemontować :
3 - MONTAŻ
Zamontować :
Nasmarować koło zębate przekładni kierownicy (9) (Smar TOTAL N3924/TOTAL N3945) .
Zrobić identyczne oznakowania na nowym zaworze, jak oznakowania na zaworze zdemontowanym .
Ustawić :
Wcisnąć zawór rozdzielający (7) przy pomocy przyrządów [1], [2] .
UWAGA : do wciśnięcia nie używać śrub mocujących zaworu .
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
Dokręcić śruby (6) na 1.5 danm .
WSZYSTKIE TYPY
Założyć nowych okrągłych pierścieni uszczelniających (10) .
Zamontować przewody zasilające (1) oraz (2) .
Dokręcić :
Plastikowa śruba popychacza :
Plastikowa śruba popychacza :