B3FB19K1 - 206

IDENTYFIKACJA, CHARAKTERYSTYKA, MOMENT(Y) DOKRĘCANIA HAMULCE

1 - IDENTYFIKACJA

BĘBNY HAMULCA


TYLNE TARCZE


WSZYSTKIE TYPY

2 - CHARAKTERYSTYKA

2 - 1 - PRZEDNIE HAMULCE

kod typu silnika HFY - HFZ HFY - HFZ
numer silnika TU1JP
cechy szczególne bez ABS
do, model roku 99
począwszy od, model roku 2000
typ hamulca tarcza pełna tarcza pełna
średnica nominalna (mm) 247 247
grubość nominalna (mm) 10 13
grubość minimalna (mm) 8 11
powłoka maksymalna (mm) 0,05 0,05
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
0,01 0,01
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
2 2
zaciski hamulca BOSCH S5 ZO BOSCH S5 ZO
średnica tłoka (mm) 48 48

kod typu silnika KFX - K6C KFX
numer silnika TU3JP
cechy szczególne bez ROLAND GARROS
typ hamulca tarcza pełna tarcza wentylowana
średnica nominalna (mm) 247 247
grubość nominalna (mm) 13 20,4
grubość minimalna (mm) 11 18,4
powłoka maksymalna (mm) 0,05 0,05
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
0,01 0,01
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
2 2
zaciski hamulca BOSCH S5 ZO BOSCH S5 ZO
średnica tłoka (mm) 48 48

kod typu silnika KFX NFZ RFR
numer silnika TU3JP TU5JP90 EW10J4
cechy szczególne proaktywna skrzynia biegów AL4 bez bez
typ hamulca tarcza wentylowana tarcza wentylowana tarcza wentylowana
średnica nominalna (mm) 247 247 266
grubość nominalna (mm) 20,4 20,4 20,4
grubość minimalna (mm) 18,4 18,4 18,4
powłoka maksymalna (mm) 0,05 0,05 0,05
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
0,01 0,01 0,01
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
2 2 2
zaciski hamulca BOSCH S5 ZO BOSCH S5 ZO BOSCH S5 ZO
średnica tłoka (mm) 48 48 54

kod typu silnika WJZ - WJY RHY
numer silnika DW8 DW10TD
cechy szczególne bez bez
typ hamulca tarcza wentylowana tarcza wentylowana
średnica nominalna (mm) 247 266
grubość nominalna (mm) 20,4 20,4
grubość minimalna (mm) 18,4 18,4
powłoka maksymalna (mm) 0,05 0,05
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
0,01 0,01
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
2 2
zaciski hamulca BOSCH S5 ZO BOSCH S5 ZO
średnica tłoka (mm) 48 54

2 - 2 - HAMULCE TYLNE

kod typu silnika HFY - HFZ HFY - HFZ HFY - HFZ
numer silnika TU1JP
cechy szczególne kompensator hamowania wbudowany korektor siły hamowania dostosowany do obciążenia abs
rodzaj korektora siły hamowania zintegrowany z cylindrem koła dostosowany do obciążenia dostosowany do obciążenia
typ hamulca piasta-bęben piasta-bęben piasta-bęben
średnica nominalna tarczy (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość nominalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
powłoka maksymalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
norma europejska norma europejska norma europejska
zaciski hamulca norma europejska norma europejska norma europejska
średnica tłoka lub cylindra siłownik (mm) 20,6 19 20,6
średnica nominalna (bęben) (mm) 180 180 203
maksymalna średnica (mm) 183 183 205
maksymalne bicie poprzeczne (mm) 0,07 0,07 0,07
okładziny hamulcowe
grubość xszerokość (mm)
5.15 x 30 5.15 x 30 3.4 x 36.3
regulacja hamulca ręcznego (początek tarcia) 2 uskoku 2 uskoku 2 uskoku

kod typu silnika KFX - K6C KFX - K6C KFX - K6C
numer silnika TU3JP
cechy szczególne kompensator hamowania wbudowany korektor siły hamowania dostosowany do obciążenia abs
rodzaj korektora siły hamowania zintegrowany z cylindrem koła dostosowany do obciążenia dostosowany do obciążenia
typ hamulca piasta-bęben piasta-bęben piasta-bęben
średnica nominalna tarczy (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość nominalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
powłoka maksymalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
norma europejska norma europejska norma europejska
zaciski hamulca norma europejska norma europejska norma europejska
średnica tłoka lub cylindra siłownik (mm) 20,6 19 20,6
średnica nominalna (bęben) (mm) 180 180 203
maksymalna średnica (mm) 183 183 205
maksymalne bicie poprzeczne (mm) 0,07 0,07 0,07
okładziny hamulcowe
grubość xszerokość (mm)
5.15 x 30 5.15 x 30 3.4 x 36.3
regulacja hamulca ręcznego (początek tarcia) 2 uskoku 2 uskoku 2 uskoku

kod typu silnika NFZ NFZ NFZ
numer silnika TU5JP90
cechy szczególne kompensator hamowania wbudowany korektor siły hamowania dostosowany do obciążenia abs
rodzaj korektora siły hamowania zintegrowany z cylindrem koła dostosowany do obciążenia dostosowany do obciążenia
typ hamulca piasta-bęben piasta-bęben piasta-bęben
średnica nominalna tarczy (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość nominalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
powłoka maksymalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
norma europejska norma europejska norma europejska
zaciski hamulca norma europejska norma europejska norma europejska
średnica tłoka lub cylindra siłownik (mm) 20,6 19 20,6
średnica nominalna (bęben) (mm) 180 180 203
maksymalna średnica (mm) 183 183 205
maksymalne bicie poprzeczne (mm) 0,07 0,07 0,07
okładziny hamulcowe
grubość xszerokość (mm)
5.15 x 30 5.15 x 30 3.4 x 36.3
regulacja hamulca ręcznego (początek tarcia) 2 uskoku 2 uskoku 2 uskoku

kod typu silnika NFZ NFZ RFR
numer silnika TU5JP90 EW10J4
cechy szczególne proaktywna skrzynia biegów AL4 proaktywna skrzynia biegów AL4 abs
rodzaj korektora siły hamowania zintegrowany z cylindrem koła dostosowany do obciążenia dostosowany do obciążenia
typ hamulca piasta-bęben piasta-bęben tarcza pełna
średnica nominalna tarczy (mm) norma europejska norma europejska 247
grubość nominalna (mm) norma europejska norma europejska 8
grubość minimalna (mm) norma europejska norma europejska 6
powłoka maksymalna (mm) norma europejska norma europejska 0.05
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
norma europejska norma europejska 0.01
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
norma europejska norma europejska 2
zaciski hamulca norma europejska norma europejska BOSCH SERIE 4G
średnica tłoka lub cylindra siłownik (mm) 19 20,6 30
średnica nominalna (bęben) (mm) 180 203 norma europejska
maksymalna średnica (mm) 183 205 norma europejska
maksymalne bicie poprzeczne (mm) 0,07 0,07 norma europejska
okładziny hamulcowe
grubość xszerokość (mm)
5.15 x 30 3.4 x 36.3 norma europejska
regulacja hamulca ręcznego (początek tarcia) 2 uskoku 2 uskoku 2 uskoku

kod typu silnika WJZ - WJY WJZ - WJY WJZ - WJY
numer silnika DW8
cechy szczególne kompensator hamowania wbudowany korektor siły hamowania dostosowany do obciążenia abs
rodzaj korektora siły hamowania zintegrowany z cylindrem koła dostosowany do obciążenia dostosowany do obciążenia
typ hamulca piasta-bęben piasta-bęben piasta-bęben
średnica nominalna tarczy (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość nominalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
powłoka maksymalna (mm) norma europejska norma europejska norma europejska
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
norma europejska norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
norma europejska norma europejska norma europejska
zaciski hamulca norma europejska norma europejska norma europejska
średnica tłoka lub cylindra siłownik (mm) 19 19 20,6
średnica nominalna (bęben) (mm) 180 180 203
maksymalna średnica (mm) 183 183 205
maksymalne bicie poprzeczne (mm) 0,07 0,07 0,07
okładziny hamulcowe
grubość xszerokość (mm)
5.15 x 30 5.15 x 30 3.4 x 36.3
regulacja hamulca ręcznego (początek tarcia) 2 uskoku 2 uskoku 2 uskoku

kod typu silnika RHY RHY
numer silnika DW10TD
cechy szczególne bez korektor siły hamowania dostosowany do obciążenia
rodzaj korektora siły hamowania zintegrowany z cylindrem koła dostosowany do obciążenia
typ hamulca piasta-bęben piasta-bęben
średnica nominalna tarczy (mm) norma europejska norma europejska
grubość nominalna (mm) norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm) norma europejska norma europejska
powłoka maksymalna (mm) norma europejska norma europejska
zmiana grubości
maksymalnie (mm)
norma europejska norma europejska
grubość minimalna (mm)
(klocki hamulcowe)
norma europejska norma europejska
zaciski hamulca norma europejska norma europejska
średnica tłoka lub cylindra siłownik (mm) 20,6 20,6
średnica nominalna (bęben) (mm) 203 203
maksymalna średnica (mm) 205 205
maksymalne bicie poprzeczne (mm) 0,07 0,07
okładziny hamulcowe
grubość xszerokość (mm)
3.4 x 36.3 3.4 x 36.3
regulacja hamulca ręcznego (początek tarcia) 2 uskoku 2 uskoku

3 - MOMENTY DOKRĘCANIA

3 - 1 - PRZEDNIE HAMULCE


oznaczenie/specyfikacja danm
cechy szczególne bez
(2) mocowania tarcz hamulców przednich 1
(3) mocowanie przedniego zacisku 3
(4) mocowanie wspornika strzemienia rozpieracza do sworznia 10.5
(5) mocowanie serwa hamulcowego 2
(6) mocowanie pompy hamulcowej 2
(7) nakrętka osi pedału 1.5
(8) mocowanie pompy próżniowej 2
(9) złącza przewodów hamulcowych 1.5
(10) czujnik abs 0.9
(11) zespół pedału 0.8

3 - 2 - HAMULCE TYLNE


oznaczenie/specyfikacja danm
cechy szczególne bez
(15) mocowanie klocka hamulca tylnego 3.5
(16) mocowanie cylindra odbiorczego koła 0.8
(17) mocowanie bębna 20
(18) mocowanie zacisku tylnego 11
(19) mocowanie tarczy hamulca tylnego 1
(20) mocowanie kompensatora hamowania 1.75
(21) regulacja kompensatora 1.3
(22) sprężyna kompensatora 1.75
(23) mocowanie czujnika abs 0.9
(24) mocowanie dźwigni hamulca ręcznego 1.5
(9) złącza przewodów hamulcowych 1.5