B3FD3GK1 - 206

KONTROLA KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA ZINTEGROWANY Z CYLINDREM KOŁA

1 - OPRZYRZĄDOWANIE SPECJALNE


[1] Urządzenie kontrolne ciśnień hamowania (-).0808 ZY .

[2] Złącze podłączenia ciśnieniowego .

2 - STOSOWANE NARZĘDZIA

Wybór złącza gniazd ciśnienia .

średnica i skok śruby odpowietrzania
przednie koło M7 x 100
tylne koło M7 x 100

3 - PODŁĄCZENIE

UWAGA : obieg układu hamowania jest obiegiem w x .

Podłączyć złącza gniazda ciśnienia [2] po przekątnej w miejscu śrub odpowietrzania .

UWAGA : najbardziej elastyczny przewód musi być podłączony z tyłu .


Aby kontrolować tylny korektor siły hamowania z prawej strony .


Aby kontrolować tylny korektor siły hamowania z lewej strony .

Odpowietrzyć przyrząd (patrz instrukcja użytkowania) .

4 - KONTROLA

Czynności wstępne :

KONIECZNIE : zwiększając stopniowo ciśnienie otrzymamy ciśnienie kontrolne (nigdy nie zmniejszać ciśnienia w celu dostosowania) .

Ustalić wartości ciśnień z tyłu przy ciśnieniu z przodu wynoszącym 50 bar i 100 bar .

korektor zintegrowany z cylindrem koła korektor zintegrowany z cylindrem koła
ciśnienie w przednich kołach
(bar)
50 100
ciśnienie w tylnych kołach
(bar)
31 44

Tolerancja kontroli : Ń 1 bar .

Jeżeli wartości nie są prawidłowe :