B3FG24K1 - 206
DEMONTAŻ/MONTAŻ TYLNE KLOCKI HAMULCOWE BOSCH
1 - ZALECANE NARZĘDZIA
[1] Szczypce typu FACOM D60A .
2 - DEMONTAŻ
Wyjąć filtr ze zbiornika płynu hamulcowego .
Opróżnić częściowo zbiornik płynu hamulcowego używając czystej strzykawki .
Zamontować : Filtr .
Zdemontować zawleczkę (1), klin (2) .
Zdemontować klocki hamulcowe .
Sprawdzić wzrokowo :
Sprawdzić : ZUŻYCIE TARCZY .
Wymienić uszkodzone części .
UWAGA : zniknięcie rowka (A) wskazuje na bezwzględną konieczność wymiany klocków .
Wyczyścić :
Obrócić i popchnąć tłok do oporu w gnieździe (Przy pomocy przyrządu [1]) .
3 - MONTAŻ
KONIECZNIE : ustawić tłok (3) w taki sposób, aby oznaczenie (B) znajdowało się poziomo powyżej lub poniżej rowka (C) tłoka .
Założyć wewnętrzny klocek (Wraz ze sprężyną) .
UWAGA : wewnętrzny klocek posiada występ .
Założyć zewnętrzny klocek (Wraz ze sprężyną) .
Doprowadzić obydwa klocki do zetknięcia się na górnej krawędzi (7) strzemienia rozpieracza .
Zablokować przy pomocy klina (2) .
Założyć nową końcówkę oporową (1) .
Sprawdzić poziom płynu hamulcowego i uzupełnić w razie konieczności .
Wykonać kilka próbnych hamowań przed rozpoczęciem jazdy .
Zaciągnąć normalnie około 10 razy dźwignię hamulca postojowego .
Dokręcić śruby kół na 8.5 danm .