C4AH17F1 - 206
WYMIANA ZESPOLONA PRZEDNIA WNĘKA KOŁA
UWAGA : wszystkie oczyszczone powierzchnie powinny być zabezpieczone metodą cynkowania elektrolitycznego przez wyspecjalizowany warsztat .
KONIECZNIE : przeniesienie skrzyni na stanowisko probiercze .
1 - OPERACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Wymiana :
Demontaż/montaż :
Demontaż - montaż okładziny :
Odsłonić :
2 - IDENTYFIKACJA CZĘŚCI ZAMIENNYCH
(1) Zespolona przednia wnęka koła .
(2) Wzmocnienie przedniego błotnika .
(3) Przednie wzmocnienie boku kabiny .
3 - KOMPOZYCJA (SKŁAD)
(1) Wspornik przedniego zawieszenia .
(2) Przednia wnęka koła .
(3) Rozpora wnęki przedniego koła .
(4) Wzmocnienie przedniego błotnika .
(5) Przednie wzmocnienie boku kabiny .
4 - CZĘŚCI NIEZBĘDNE DO REALIZACJI METODY
(1) Zespolona przednia wnęka koła .
(2) Częściowe wzmocnienie przedniego błotnika .
(3) Przednie wzmocnienie boku kabiny .
5 - PRZYGOTOWANIE NOWEJ CZĘŚCI
Wywiercić otwory í 6,5 mm do póŒniejszego zgrzewania punktami korkowymi .
Wyznaczyć a następnie odciąć przy pomocy ściernicy o grubości 1 mm (Wycięcie definitywne) .
Wywiercić otwory í 6,5 mm do póŒniejszego zgrzewania punktami korkowymi .
6 - WYCINANIE
Wykroić przez punktowe frezowanie .
Wykroić przez punktowe frezowanie .
Wykroić przez punktowe frezowanie .
Zdemontować element .
Wyznaczyć a następnie odciąć przy pomocy ściernicy o grubości 1 mm (wycięcie prowizoryczne) (Według A) .
Wykroić przez punktowe frezowanie (Według B) .
Zdemontować element .
7 - WYPIĘCIE
Przygotować krawędzie styku .
Przygotować krawędzie styku .
Zabezpieczyć krawędzie zgrzewalną powłoką również na nowych częściach .
8 - DOPASOWANIE
Zamontować :
Sprawdzić luzy .
Zdemontować :
Wyznaczyć wykrój .
Zdemontować :
Wykończyć wykrój (Wycięcie definitywne) .
9 - SPAWANIE
Spawać punktami korkowymi w atmosferze obojętnej .
Obrobić ściernicą punkty korkowe .
Spawać punktami korkowymi w atmosferze obojętnej .
Obrobić ściernicą punkty korkowe .
Spawanie szwem sukcesywnym w atmosferze obojętnej .
Zamontować : Częściowe wzmocnienie przedniego błotnika .
Spawać elektrycznie punktowo (Według C) (Z wyposażeniem : ab1) .
Spawanie szwem sukcesywnym w atmosferze obojętnej (Według D) .
Zeszlifować spawy .
Zamontować wzmocnienie przednie od strony kabiny .
Spawać elektrycznie punktowo (Według E) (Z wyposażeniem : ab1) .
Spawać punktami korkowymi w atmosferze obojętnej (Według F) .
Obrobić ściernicą punkty korkowe .
10 - SZCZELNOŚĆ
Nałożyć kit do wygładzania pędzlem .
Nałożyć kit do wygładzania pędzlem .
Nałożyć masę uszczelniającą .
11 - ZABEZPIECZENIE
Nałożyć warstwę zabezpieczającą przed uderzeniami kamieni .
Nałożyć natryskiem płynny wosk .